Az évek során nemcsak a legnézettebb sportesemény, de abszolút értékben is a legnézettebb műsor lett a tévék kínálatában az amerikai futball döntője.
Ennek apropóján a közvetítés szüneteiben megjelenő reklámokért gyakorlatilag annyit kérnek amennyit nem szégyellnek. Idén ez kb 7 millió dollár egyetlen 30 másodperces spotért. Ráadásul ez az összeg csak a közzététel ára a gyártási költsége a reklámnak még ehhez jön hozzá. Néhány márka ráadásul nem is sztárt használ a reklámfilmjébe, így a gyártási költségek a megjelenítési díj sokszorosa is lehet. Kérdezhetnénk, hogy vajon miért is éri ez meg? A 100 millió feletti nézőszám már önmagáért beszél, ráadásul ilyenkor államokon átívelő kampányokat lehet futtatni, ami végső soron akár pénz is spórolhat a cégeknek. Az elmúlt években sok autógyártó is erre az időpontra időzítette nagy kampányát, bár az autós vonalon folyamatos csökkenés figyelhető meg. Idén eddig úgy tűnik, hogy az autósok közül a BMW viszi majd a prímet Christopher Walken főszereplésével készített reklámmal. De jönnek majd chipsek, sütik, mobil és internet szolgáltatók, üdítők és még számtalan fogyasztási termék reklámjai is. (A második videó 23 percbe sűríti a reklámok nagy részét.)